10.3.09

Sveže informacije

"Tobogan u rečnom pesku"


"Radosnica"

Pošto nisam u mogućnosti da svima odgovorim putem mejla, jer sam samo u protekloj nedelji dobio preko 70 mejlova iz zemlje i inostranstva, koristim ovaj blog da odgovorim bar na deo pitanja koja su postavljena sa našeg govornog područja.

Tačno je da su u međuvremenu izašle dve knjige sa mojim ilustracijama i obe u izadanju "Publik Praktikuma" iz Beograda. Prva knjiga je "Radosnica" u kojoj se nalizi 55 ilustracija na isto toliko strana. Druga je zbirka pesama "Tobogan u rečnom pesku", Dušana M. Milojevića sa 32 ilustracije i 64 strane. Ova poslednja je imala i krajem godine sjajnu promociju u Beogradu.

Mnogo pitanja je bilo vezano za nove ilustracije i kada će se pojaviti. Moja saradnja za izdavačkom kućom "Publik Praktikum" je i dalje nastavljena i u ovom trenutku ne znam tačno kada će biti završen i izdat projekat na kome trenutno radim, ali ono što je izvesno da će se prvo pojaviti, ilustracije za korice pojedinih izdanja ove kuće (ukupno šesnaest).

Dosta pitanja je bilo vezano i za karikature koje radim, kao i gde ih mogu pogledati. Nove možete jedino pratiti u "Newropeas Magazines" (oni imaju eksluzivno pravo objavljivanja), a ostale možete da pogledate na „Zikison.net“, sjajnom elektronskom časopisu za karikaturu i satiru.

Ja ću nastaviti sa ovakvim načinom prezentovanja onoga što želite da znate, a da je vežano za moj rad. Sve informacije, naravno one najbitnije stavljaću i dalje na ovaj blog. Uskoro ću postaviti na blog deo ilustracija iz ove dve poslednje knjige, pošto su mnogi tražili da makar deo toga pogledaju.